wtorek, 28 sierpnia 2012

Przyjaciele


        Na szczęście są. Pozwolę sobie przytoczyć tu słowa brazylijskiego pisarza i poety Paulo Coelho : "Prawdziwi przyjaciele to ci, którzy są przy tobie, gdy dobrze ci się wiedzie. Dopingują cię, cieszą się z twoich zwycięstw. Fałszywi przyjaciele to ci, którzy pojawiają się tylko w trudnych chwilach, ze smutną miną, niby solidarni, podczas gdy tak naprawdę twoje cierpienie jest pociechą w ich nędznym życiu". To bardzo mądre słowa, gdyż pokazują nam, że prawdziwi przyjaciele nie są tylko w przysłowiowej "biedzie", ale są zawsze. Nie zazdroszczą, gdy odnosimy sukcesy, tylko cieszą się razem z nami. Nawet jeśli przyjaciele nie widzą się przez długie lata, to przy ponownym spotkaniu czują, że nic się nie zmieniło, że nadal są sobie bliscy i mogą na siebie liczyć.   
      Taka jest przyjaźń kochani, przy której czasami powstają wyjątkowe rzeczy. Przedstawię Wam pewną piosenkę, która jest  jedną z tych wyjątkowych rzeczy powstałych w świecie przyjaźni. Może nie jest ona nie wiadomo jak dobra, ale dla mnie bardzo wyjątkowa i cenna, bo przecież oprócz miłości, przyjaźń jest  najcenniejszą rzeczą w życiu.

1 komentarz:

  1. I tutaj ciotka masz racje...... za czasów młodzieńczych mówiłam że żaden facet nie stanie mi na przeszkodzie w moich przyjaźniach....i trzymam się tego słowa po dziś dzień. Przyjaźń jest dla mnie ważniejsza, cenniejsza.... w wielu przypadkach które mnie napotkały w życiu udowodniło to że przyjaciel bardziej Ci pomoże w chwilach zwątpienia czy sukcesu.... Niestety znajdą się i ci fałszywi przyjaciele.... ale tych się od razu wyczuje :D

    OdpowiedzUsuń