czwartek, 22 listopada 2012

GZP czyli Gwiazda Zbytniej Prostoty



- Puk, Puk!
- Kto tam?
- Jestem tym kim Ty Jesteś
- Kim jestem?
- Zbytnią prostotą

                       Znasz wszystkie moje potknięcia, znasz wszystkie moje radości, znasz wszystkie moje krzyki. Kim jesteś? Życiem. Życiem radosnym gdy śmieję się do świata i innych, życiem zakochanym, gdy przychodzi bliska osoba, życiem płaczącym, gdy ta bliska osoba rani, życiem pełnym miłości do dzieci, aż wreszcie życiem bardzo bolesnym, gdy upadam i nie mam siły wstać.  Niepotrzebnie czasami sprawiasz mi mały prezent w postaci różowych okularów. One, sprawiając, że świat nabiera barw, zniekształcają rzeczywistość pokazując ją  w zbytniej prostocie. Jeśli ktoś pisze, myślimy że o nas myśli, jeśli ktoś przytula, myślimy , że lubi, jeśli całuje i oddaje całego siebie, myślimy że kocha. Rzeczywistość jest niestety bardziej okrutna. Gdy nasze okulary gdzieś się zapodzieją, bądź ktoś z trzaskiem je rozdepce jak wstrętnego karalucha, to zaczynamy widzieć świat takim jaki naprawdę jest. Jeśli ktoś pisze, to coś potrzebuje, jeśli przytula to pożąda, jeśli całuje i oddaje siebie to zaspokaja swoje potrzeby. 
                      Życie, czasem okrutnie nas doświadcza, ale zawsze są to kolejne doświadczenia prowadzące ku późniejszemu rozsądkowi. Chyba, że znowu zapuka coś do drzwi…

P.s. Dla wtajemniczonych - Zbytnia Prostota, synonim słowa Naiwność :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz